IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20100721

Makan besar

Yeeeeeee... puasa dah nak dekat. Tapi puasa ganti pun tak habis lagi...Hme satu hari ni aku gi makan kat dua tempat food review untuk berbuka puasa...Hotel Grand Continentel & Seri Melayu. Best makanan diorang..semuanye buffer...nanti besok aku pose gambar....tertinggal kat ofis pula...

Aku suka makan kambing...sedap sangat...ni badan aku tengah panas ni..nasib baik ade air corn....haaa legenye...Kawan-kawan kalau nak makan best berbuka pose nnti leh lah gi sanaa...

Hotel Grand Continentel temanye MASAKAN BONDA... makanan semuanye makanan melayu...ulam-ulam, nasi ulam dia best...

0140_1035
gulai tulang rusuk

0135_1030
kerabu jantung pisang

0131_1026
siput sedut

0138_1033
nasi ulam

0157_1052
botok-botok

0145_1040
gearbox

0112_1007
kamping panggang

0081_0976

cendol
cendol durian

So sape yang nak berbuka pose kat sini..gi lah..kat kl..area jalan raja laut...
ENJOI...

No comments:

Post a Comment