IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20100720

Dah masuk bulan 7

Akhirnye muncul semula muka aku kat blog ni...aku bukan tak nak update, tapi aku memang malas. Kalau aku layan blog ni, memang tak buat keje lah aku jawapannye. Mula i dari hari ini, aku akan rajin kan diri update blog..

Semenjak aku menjadi tunang orang ni rumah aku dah macam hotel..bangun pagi gi keje, balik lewat malam, buat keje sampai 2/3 pagi lepas 2 tidur....ulang-ulang lagi hari-hari. Weekend pula aku rajin ke rumah tunang aku...melayan si sara/guneq/yomiq...Ahad pula aku dah kene rajin gi keje. Alasan sebab nak kumpul duit untuk kahwin. Ni je lah cara yang aku rase senang n simple selain dari aku albim gambar orang kahwin n jahit manik kat baju orang....

DSC_5125

DSC_5151

Gambar Putri Anis Qaisara

Majlis aku bukan lama lagi..bulan 2 tahun depan jee...1 ape pun aku tak buat lagi ni...Tak tau nak mulakan dari mana...Ape yang aku dah rancang. Majlis kat dewan belakang umah aku je...baju nikah n sanding cadangnye macam nak mak aku yang buat...lepas 2 hantran semua macam biasa lah aku buat sendiri...cuma konsep je aku tak tau nak buat konsep ape...Ape yang dah ade kat kepala ku ni warna putih,pink,hijau....

So tunggu je lah nanti ape akan jadi kat majlis aku 2...Eh dah lah membebel pula aku ni kan...so

ENJOI.....

No comments:

Post a Comment