IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20100722

Aizat - Erti Hari Ini Live @ Istana Budaya

Malam-malam macam ni aku bosan gilee..tak tau nak tengok cerita ape..aku pun bukak youtube n search lah nama aizat...nak tengok ade video best dari aizat tak..sekali aku jumpe lagu ni..best nyee...ade videoclip lagi..n ni aku jumpe..live dari aizat kat istana budaya...aku peminat aizat dari aizat kat dalam af lagi...suara dia memang best....aku jatuh cinta kat dia mase dia nyanyi lagu anuar zain-perpisahan...memang meremang bulu rome mase dia nyanyi lagu ni....


Aizat baru jee lancar kan album dia yang kedua...URUSAN AIZAT AMDAN...aku beli 2 album mase pelancaran dia kat saloma bistro...yg bestnye album yang aku beli ni ade sign aizat yg original...

No comments:

Post a Comment