IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20100722

Keamanan

Memerlukan keamanan semasa melakukan kerja harian ...tanpa gangguan...
agak ofis korang camne yek?
bising tak...?
ade orang menyanyi-menyanyi tak?
ade orang jerit-jerit tak?
n ade orang cakap kuat-kuat tak?...
kalau ade kan ape korang rase yek?...
seronok tak nak buat kerja?...

samsung-loud1_25

AKu tension!!!!! tension!!!!! tension!!!!! tension!!!!!...nak tegur aku ni budak kecil je yang tak mampu untuk tegur sesape...sebb aku manusia biasa jee...camni ni korang leh tak tolong aku nak hadapi semua ni....aku dah tak tau nak buat ape...tapi aku seronok n aman bile dia tak de...tenanag je aku nak buat keje....damai...Ade juga beberapa orang yang lebih tua tegur diaa...tapi dia macam buat tak tau jeee...

AKu dah lama tak rase tenang bile nak buat keje...ade je gangguan...cara aku nak hilangkan rasea tension..dengar lagu kuat-kuat...AKU rase macam nak berhenti keje je...rase nak keje tempat lain je...

Cerita ini tidak ade kene mengena dengan sesape...tapi kalau ade yang terasa nasib lah ye..dan aku mintak maaf...biarlah orang kata aku ni kurang pandai sebab tulis kat blog ni....

aku hanya MANUSIA BIASA yang suka meluahkan
aku hanya MANUSIA GEMBIRA bila meluahkan

Enjoi...

No comments:

Post a Comment