IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20101015

Hari Penuh Emosi


Topik pagi2 hari ni kat radio sinar...Hari ni gi keje naik keter...pasang sinar...hme..lawak gak dengar celoteh kak engku, kerel, n makning 2...macam2 idea lah diorang ni kan....orang yang call semuanye luahkan emosinye...manusia ni macam2 ragam kan..perangai pu macam2....

So...ni bukan cerita sebenar yang aku nak cite kat korang....tapi ade cerita lah.....
Ade orang 2....hari ni penuh emosi..tah kenapa tak..tibe2 nak emo...dalam kereta ok je...tapi tdy dalam kereta ok je....tbe2 sampai ofis...emosi tak tentu pasal...hmeeee geram betulll...aku cuma ckp je....je...tak salah kot ckp macam 2....klu tk suka dah lah...tak payah nak membebel emosi...ok....haari ni jumaat...last day keje...so mesti keje semua kelang kabut...lagi lah..nnti semua orang emo....aku ni tak pasal2....air mate meleleh lagi..aku ni dah lah gembeng

Emo..aku ni sensitif gile...mmg k leh kene marh..air mate kua dulu..dah cuba tahan tpi tk leh...kadang2 bende kecil jadi besar...padahal simple je.....orang girl ni..dia suka ckp ape yg dia rase nak cakp....n dia tak fikir ape yg dia ckp....2 sebb girl ni banyak mulut...kan.....

DAh lah 2...aku pulak membebel kat sini...keje byk ni....
JUMAAT 151010.....
Yang penting aku seronok besok sabtu & ahd cuti...yeyeeyeyeyeeyeeyey
MISI duduk umah siapkan 2 helai baju untuk dijahit manik.....yeyeeeyeyey..dpt duit lej shopping.......

No comments:

Post a Comment