IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20101018

1 hari bersama 'd' & wana

Aktiviti hari ahad berjalan sahaja...izwa dah ngantuk ni...bosan lah ..monday blues...hmeee..semalam berjalan sahaja....kua kul 8 .30 sampai kul 3 petang....2 ngan wana...teman dia gi sini sana...

67220_450578619661_632089661_5182277_5539749_n
me & wana my best friend
KUa pagi2 kononnye nak gi perodua nak gi tengok kan kereta wana sebb tayar nye berbunyi2...tk tau lah knpe...? so gi lh servis central kat subang....tutup rupanye...buka bile ade appoiment shje...hme...dah sampai sana alang2 gi lah mamam lapar tau....pagi2 kua tak makan lagi.....ape lagi keje kite orang makan -makan2.....dengan berbaju kurung pagi2....hahaa sopan kan...

33662_450578469661_632089661_5182271_483178_n
syg u all

Wana hari ni dpt jemputan kahwin kawan dia...so kite org pun ikut lh gi kenduri...kul 12.30 dah sampai..awl kan..so tak jumpe pengantin lah kan....

33923_450578944661_632089661_5182290_4756741_n
makan nasi minyak....cam biasalah kan kendurikn......


67270_450578779661_632089661_5182285_3300718_n
me & my love

71661_450578849661_632089661_5182288_6208297_n
datin wana bee

Lepas gi kenduri...balik umh lah ape lagi rehat jap...sambil tunggu mak sedara wa...dari jb nak dtg umh wa...so kene ambil dia kat b.jalil yang sesak 2....tpi nasib baik dekat je ngan puchong....hehe....
ATEH(maksedarawa)...sampi kl kul 3.00 ptg....so ambil dia..bawa dia ke subang....dia nak jumpe kawan2 dia..kat sana..so kite orang lah bawa...sampai ke malam baru balik...hahhaa..berjalan dari
PAGI - MALAM......hahhahaha




1 comment:

  1. assalamualaikum wa,

    rindunya pada kalian berdua. hi3x

    ReplyDelete