IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120116

Expo baby

Hme.... hari ni nak buat shoot entry sahaja... untuk mengingatkan diri sendiri...
Kali ni wa tak kira... larat atau tak... wa tetap nak gi juga...
Kalau husband tak nak gi aku sanggup naik lrt gi ke sana sendiri...
Atau kul 9 pagi aku dah terpacak kat parking kereta klcc...
Lantak lah bayar mahal...
Tapi mudah-mudahan kesihatan mengizinkan...

February 2012

Jengjeng... Inilah mungkin pertama kali aku nak beli baju baby... hehhehee


March 2012
Time ni mungkin boleh shopping sakan... sebelum bersalin...

Ini pula jadual lepas bersalin... larat ke nak bawak baby gi expokan... ade yang tinggal anak kat maknye nntikan...

August 2012
Yang ni walaupun august... boleh gak kalau nak gi kan...
time ni bby dah besar... hhahahaha

Kalau ade lagi wa akan share ngan u all...

4 comments:

  1. bulan 3 ade 3rd expo baby kat mid valley..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheee... betul2... hari 2 dah jumpe link...nye tapi tak masukkan dalam ni... baru jumpe balik... yeyyeye boleh gi jom serbu...

      Delete
  2. wahhh..tanks for the info..kena masuk diary nie...heheh....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Simpan jgn tak simpan... wa pun nak mengingatkan diri sendiri melainkan wa share ngan u all...

      Delete