IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20110415

Demam tibe-tibe


Hello u all...happy for friday...
Akhirnye aku demam juga..ingat tak nak lah demamkan....sebabnye...last aku deman mase sebelum wedding....alhamdulillah...kan...
Ni kat umah dah sempat lagi kan aku berblog walaupun tgh demam...ni menaik sambil baring ni...nak type2 jugakan...
Aku jumpe doktor...aku ckp pagi tdy sakit kepala belah kanan, tekak macam nak muntah loya2...badan bisa2...
Doktor check darah tinggi ok..normal...
Doktor check suhu 39'c hhuhuuh panas...padan aku rase ofis 2 macma dalm peti ais...hahhahaa

Ok hope leh lah baik jap lagi sebab aktiviti untuk besok penuh ni....pagi2 nak gi

puchong - kota kemuning - bangi - kajang - seremban - puchong

ahd kerja pulaaa...mintak2 lah baik demam ni yeee...keje banyak ni...editing lagi n menjahit lagi hahahaa

ok lah wa nak tidur sebab baru lepas makan ubat...

No comments:

Post a Comment