IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20110417

Baby Adam

Hai u all yang wa tau sika datang sini (ade ke!) n slient reader...
tq u all yang suka membaca blog izwa ni...

Haaaaaaaa akhirnye...semenjak aku dah kahwin ni kan dah lama aku tak gi keje pagi2 macam ni..jam 6.30 dah bangun sempat gosok baju lagi..tepat jam 7.05 minit aku dah siap tinggal nak tutup pagar tinggalkan suami ku dirumah..sebabnye aku leh siap awl..hahaaa..sebabnye suami ku mc hari ni..sakit kaki...so boleh lah siap cepat n gi keje awl...alhamdulillah jalan tak jam sangat..cuma kat tol LDP sunway n NEP nak ke bangsar...2 normal lah kan..jalan 2 aku rasa raja jam...bile tak jam yang pelik....hahhahaa...So sekarang ni jam 8 pagi aku dah terpacak kat ofis..aku orang ke-3 terawal selain bos aku yang duduk kat seremban mmg dtg awl..

Ok dah tutup cerita bab datang awal ok...Wa nak share ngan korang pasal kawan wa/jiran wa kat putrajaya/n ex client wa....dia ni duduk depan umah wa kat putrajaya...so jadi kawan mase 17 tahun n sekarang ni dia pun dah kahwin...n dah dpt bby pada 02.04.2011...hmee...hari ni baru nak masuk 2 minggu lah...so dia ni pula pernah melantak wa sebagai OP kat majlis wedding dia tahun lepas...pada 01052010....hmee.e.cepatkan dia dpt bby...hmeeee...



Nama bby dia...Adam Rifqi kot namanyee..kurang ingat lah..tapi adam 2 betul...dia lahir tak cukup 2 minggu...so comel je bbynyeee.. 2.4kg. Kalau korang pegang memang rengan je...mase wa datang dia tengah menyusu...tapi kan bby ni tak boleh letak..nanti dia nangis...dia nak bobok je keje dia hahhahaa...BOBOK...!!! korang tau ke aape ni..ala..macam peluk n tepuk...hhaaa...sape yang tak paham2 buat2 paham yeee...

So tambah lah seorang kawan wa yang ade baby...untuk wa tak tau lah bile leh ade kan..mungkin belum ade rezekinyeee...


Tengok kecil je kan..tapi tak pe asalkan selamat....mak dia kene opration bile nak kuakan dia...ceritanyee...dia tersedar kul 4 pagi air dah pecah, terus gi hospital..nasib baik dekat sepital putrajaya kan...ngan umah wa..dalam 5 minit jeee...so sampai wad kecemasan cek semua katanye darah naik..padahal dia memang tak de rekod pun..mungkin itulah ibu mengandung kan...lepas 2 doktor suruh opration cepat2..sebab takut ibunye sawan...so Adam selamat dilahirkan dalam 9 pagi....Time ni ayah nye tak sampai lagi sebabnye ayah adam keje jauh kat raub, pahang...cian adam kan..tak pe lah janji selamatkan....

So selamat datang ADAM ke dunia baru...semoga adam dapat jaga mama n abh besar nanti ko...

No comments:

Post a Comment