IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20101127

Bercuti ke KB




Haaaaaa...dah lama gile aku tak gi shoot wedding...sebabnye sibuk bercinta...semua job aku pas kat orang...Tapi untuk bulan 11 & 12 ni izwa tetapkan 1 job sahaja untuk 1 bulan..cukuplah kan untuk cover duit untuk wedding izwa pula....
Ok yang intrestingnye izwa nak cerita kat korang..ini lah pertama kalinye izwa gi shoot wedding sejauh di timur sana 2..KELANTAN DARUL NAIM....WOOOOOw...kelantan u..jauh 2...N pertama kalinye aku menghadiri majlis wedding di kelantan....Majlis ni dipanggil MAJLIS DOA SELAMAT..bukan WALIMATUL USUS...macam ape yang orang buat...kan.....Memang lain gile...Cara penyusunan meja dimajlis 2...waktu majlis...memang lain gile....

TQ tu all family YANIE@AZIM..sebb bagi izwa peluang untuk shoot majlis diorang...ni..Merakamkan memori terindah...
Tema : MILIKMU TERISTIMEWA

Memang meriah gile majlis nye..orang datang tak putus..dari kul 11 pagi sampai 8 malam..gile lah..lama 2.....1st time aku shoot wedding sampai kul 8 malam...
Time itu lah baru ade masa sesi photo untuk family...outdoor memang tak sempat lah..sebb nye orang dtg tak putus2.....

Cara diorang makan pula...MAKAN bertatang..tak de meja..hanya ade kerusi sahaja...HA macam mane 2 korang nak makan kan..wa memang pelik sunggung...tapi bagi orang kelantan biasa dah....heheehehee

Ini lah beberapa perkara yang pelik dalam majlis doa selamat di kelantan...hahhaaa pelik2...TApi tak pe..wa belajar sesuatu yang baru....
YANIE@AZIM
u all memag best gile..sporting..layan kan je ape yang wa nak..gambar memang best....sangat2....Family u all pun the best lah...nenek n atok yanie punade gambar yang comel belaka...best2...

Lama gak wa kat kelantan..hari Khamis malam sampai lah Selasa malam...WAH!!!! lama 2.....aku kat kelantan....so leh rehat2..tak penat sangtakan..sebb aku nak flight....takut lah nak naik bas..tak berani beb...dah lah kelantan 2 jauh...hahhhhahaa

Antara tempat2 yang wa gi...Pantai Cinta Berahi kat kelantan 2..best2..dah lama tak lepak tepi pantai....best sangt..pengantin yang bawa wa gi jenjalan2....



Mase ni tangan kene stady sebb nye shutter dia 3second..n ISO 2000 gile lah...time ni kul 11.30 malam tau..belakang 2 ade bulan...

Nantikan kemunculan gambar dari wedding ni.best tau...bagi izwa....

3 comments:

  1. cepat upload, tak sabar nk tgk.. hehe, kenal yanie nih, ada dia invite wedding dia, tp tak dpt pegi coz tak beraya haji kat kelantan, hehe

    ReplyDelete
  2. dia pun ade cerita kat kite pasal awk...heheee...tak pe..nntikan picture dia...sabar ye

    ReplyDelete
  3. wohhh..tu la syida..spe soh xmai.heheheh..bkk fb tk gmbr aku!

    ReplyDelete