IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20100425

Sedihnye

Korong nak tau ape yang berlalu 2 malam ni...aku kene marah ngan D...sebb aku selalu ckp tak ikut otak...cakap sesuka hati...tak fikir perasaan orang...ape salah aku..aku cuma bergurau..je...tak de niat lain pun....perkara 2 berlaku kat ofis...

i - d tgh hari nnti leh tak belikan b makanan...mls lah nak makan kat kantin (niat hati nak bergurau saje)
d - tengok dulu ok
i - ok

tengah hari aku ngan k.roy gi makan kat mutiara bangsar...aku pula kata2 aku pagi tdy...tibe phone bunyi...

d - b dah mkn?
i dah
d - laaaaa...ok tak pe lh
i - ( terpingaaa ape salah aku)

hme...rupanye dia belikan kau makanan....aku rase sje je ckp macam 2...so dah keje marah....d i'am so sory...

malam pula by phone kene lah slow tock...lain kali jangan cakap tidak mengikut perasaan...n JANGAN BAGI ORANG HARAPAN...ha ini memang betul salah aku....aku tau....

tapi malam tdy punye perkara aku memang tak leh terima...sebb aku gurau je...bukan ade niat ape2 pun....dia kata i menyesal kawna nagn dia...tak paham lah ape dia fikir...aduh...rase macam hidup ni penuh ngan comflycated....( camne tah spelling)...

d- b besok nak gi birthday party anka k.ina tak..
i - nak, ddy amnil bby k.
d - hmee..malas nye
i - laaa..nape pula DULU BOLEH KNPE SEKARANG TAK LEH>?
d - diam
i - terus letak phone

hme...ape salah aku..aku gurau je...gurau pun tak leh ke...klu tak boleh tak yah hidup....tak leh terima ke ape aku ckp....ahhaaahaah tak paham.....ape lelaki ni macam ni...sensitif nye.....hahhaa bosan...rase macam dikokong pula...nak ckp semua kene fikir dulu....kite manusia buat salh....n selalu nak bergurau baru best kan....

call lagi....dari D

i - askum
d - b cuba fikir ape b ckp tdy...
i - ckp ape...
d - ckp perkataan DULU LAIN SEKARANG LAIN...b macam menyesal je...
i - laaaa...bby gurau je lh

No comments:

Post a Comment