IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20100425

Maksud rose

http://kasehnazlieza.blogspot.com/2009/11/maksud-warna-bunga-ros.html

ros putih

ros putih mewakili rasa simpati & ketulusan hati juga secara tradisionalnya dikaitkan dengan perkahwinan dan permulaan sesuatu perhubungan. ros putih juga memberi makna honor & amazement. aranggement ros putih juga boleh meninggalkan kenangan sepanjang zaman.
ros merah

ros merah adalah simbol tradisional dalam melahirkan rasa cinta & romantik, a perfect time to say i love you. ia adalah lambang kecantikan & perfection, manakala sejambak ros merah pula adalah cara yang terbaik dalam melahirkan rasa suka, cinta & sayang terhadap seseorang yang special.

ros pink
ros pink adalah simbol kelembutan & elegent. selalunya pemberian ros pink melambangkan admirition. ia jg melambangkan penghargaan & keriangan. sejambak ros pink selalunya membawa maksud yang seperti ros merah tetapi tidaklah terlalu direct seperti makna ros merah.

ros lavender
ros lavender jarang ditemui di negara kita. namun keindahannya yg unik mampu untuk memikat hati & imaginasi kita. dengan warnanya yg fantastik adalah perfect simbol kpd tarikan hati. sejambak ros lavender membawa maksud love at the first sight.

No comments:

Post a Comment