IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20110407

Update


Aku rase macam nak update blog...tapi aku tak tau dah nak tulis ape sebab nye dah penuh sangat...sampaikan tak tau nak luahkan mane 1...
Semenjak aku kahwin ni..macam2 lah cerita n pengalaman yang ak dapat..
Semua bende baru...
tak sama macam dulu lagi dah..yang hidup aku penuh ngan menjahit, online, dan shooting...
Kali ni berlainan...semuanye kerja, masak, membasuh dan kemas
Lainkan....
Ok lah itu jeee...hahaaahahaa.....
untuk hiburan korang aku nak upload 1 gambar wedding aku...


No comments:

Post a Comment