IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20101127

Wish Me...

Penting ke untuk ucapkan kan 'HAPPY BIRTHDAY' ???
Dari kecil aku tak pernah pun nak sambut birthday..mak bapak aku tk pernah nak sambut...tpi mungkin hanya beli kek...alhamdulillah..sebb dpt kek..mungkin ade orang langsung tak dapat ape2 kan..
Hari ni umur aku baru 25tahun...ah muda lagi..relex lah kan...tak yah nak kejar umur...ape yang perlu dikejarkan ade lah liku kehidupan hidup yang jalan nye..mungkin lurus sahaja...dan mungkin bengkang bengkok....
HADIAH!!!!!!
Korang mesti dapat hadiah macam2 kan mase birthday korang...dah 25 tahun aku hidup...aku rase tak de lagi sesape bagi aku hadiah yang best...Pengting ke HADIAH?
Entah lah bagi aku tak penting sangat pun...sebbnye yang pastinye...bile kite wish dengan hati yang iklas.....So sape nak bgi hadiah terima kasih banyak2....& sape yang dah pernah bagi aku hadiah pun terima kasih banyak2...
25 tahun...ape kah hadiah tahun ni ye?
Sape nak bagi ko hadiah izwa....istimewa kah ko..ko 2 anak artis? anak raja? anak datuk?
IZWA anak kepada HASNAN.....
NAma penuh ku
HASNIDA IZWA HASNAN
terima kasih kepada mama & abah yang bgi aku nama sesedap ini..dan secomel-comelnye...
haaaahahhaa

So
Tahun 2010....
TERIMA KASIH
kepada yang dah wish birthday wa untuk tahun ini....

&

HAPPY BIRTHDAY
untuk blog ini juga...
Blog ni pun ditubuhan pada 27/11/09......so dah setahun dah blog ini....
Kepada pembaca setia...TQ so much.....



1 comment: