IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20100913

Balik Kampung

Salam Semua
^.....^
Di kesempatan ini izwa nak ucapkan
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin

tahun ni raya kat tanjung karang je...best juga sebb ramai yang balik..tahun depan tak tau lah kan sape yang balik kan....tpi tk pe tahun depan insaallah aku dah tukar status isteri orang.....tahun ni pula raya status aku tunang orang...memang lain rasenyee...n berbeza bile status tidak diketahui....

RAya ke 2 aku dah keje keje.....macam biasa lah kan ...tpi tak pe...tahun ni..aku bagi chan kat diorang raya dulu....tahun depan giliran aku pulaa...raya..ok....

ape2 pun..selamat semuanye ok....

1419

1495

1474

1479

1465


1446

all my flmy

more picture izwa&family



No comments:

Post a Comment