IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20100115

Kesah pengenalan

J : kau nak tak aku datang umah ko masuk pinang ko..?
I : datang ah...kalau ko betul2 rase aku pilihan ko...aku tak kisah...mmg niat dalam hati aku klu ade ornag suka kat aku,,,aku akan cuba terima....(dalam hati suka n berbunga) 9:47 PM
J : ok betul ni... 9:47 PM
I : betul lah..ingt main2 ke bende ni? 9:47 PM
J : ok..ko bagi aku masa 5 bulan nnti aku suruh mak aku pinang ko ok? 9:47 PM
I : ok...no hal...aku ok je...org dah suka kan...aku terima...( izwa ckp macam 2 sebb..izwa mmg dah terasa yg dia ni macam suka kat wa..n wa pun macam suka kat dia..n suka tengok dia...) 9:48 PM
J : ok ( tangan dia pegang henphone...) dalam 100610...kite tuanng ok.....

hahahaa kelakar nye...

100110

No comments:

Post a Comment