IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20121127

Happy Birthday 2me



Alhamdulillah saya Hasnida Izwa Hasnan berjaya menjalani kehidupan dari kanak-kanak, remaja, dewasa, dari menjadi seorang isteri dan menjadi seorang ibu selama 27 tahun...
Hari ini genap umur saya 27 tahun dan usia blog ini genap 3 tahun...
Nama blog saya ini saya nama kan semperna tarikh lahir saya...
http://twentytujuheleven.blogspot.com/

Kepada kawan-kawan terima kasih banyak-banyak sebab tak putus2 sokong dan membaca blog personal saya ini..
Saya minta maaf jika blog ini membuatkan korang menyampah atau tak suka...
Ini lah izwa hanya insan yang lemah yang selalu membuat kesilapan ...

Kepada slient reader ( ade ke) terima kasih sebab sudi membaca blog saya ini...

Kepada kawan-kawan ofis yang nyanyikan kan lagu happy birthday
terima kasih sangat2... itu pun sudah membuatkan saya bahagia dan sedih...

Izwa ini simple sahaja orangnye...
Tahun ini seronok sangat sebab izwa dapat melahirkan seorang anak yang bernama
NUR DAMIA IMANI BINTI JURAIDI H
Terima kasih kepada yang maha esa memberi izwa peluang melalui semua ini...
Bersyukur sangat-sangat

So azam baru melangkah ke umur 27 tahun ini ade lah izwa nak turunkan berat badan... izwa Dari 70kg ke 60kg atau nak lagi best berat masa izwa study dulu hanya 49kg sahaja...

Bestnye lah kan dapat badan macam dulu...





Tq kepada member FB yang wish birthday kat izwa...
Korang adalah kawan izwa yang terbaik...








2 comments:

  1. izwa,
    selamat hari ulang tahun. tahniah.

    bibir izwa dari kecik sampai dah jadi mak ni tak berubah.

    semoga azam tercapai. hehe

    ReplyDelete
  2. izwa..salam perkenalan..

    happy birthday to u..besday kt kn same..;)

    ReplyDelete