IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120508

First Baby Girl

Assalamualaikum semua... hari ni baru izwa sekarag ni dalam pantang kat putrajaya...
Tak boleh nak cerita panjang lagi ni...sebabnye dalam pantangkan... so tak leh lama-lama..
Haaaaa....

1st day

Nama - Baby /Adik
Gender - Girl
Birth of date - 5 5.2012 Jam 7.30 pagi
Tempat - Hospital Putrajaya
Berat - 2.9kg
Panjang - 48cm
C-zer bukan normal ye...

Ini sahaja buat masa ini... nanti izwa cerita ye pengalaman wa bersalin... Nak cerita sekarang panjang sangat lah... sakit bontot dah ni duduk kat kerusi ini... Lepas ini habis lah gambar penuh ngan gambar bby pula

Hari ke -4.... kat putrajaya.... izwa berpantang disini...

8 comments:

  1. tahniah2.cutenyer baby..xsbr nk tau pengalaman akk...hehhe

    ReplyDelete
  2. tahniah....comel baby...:D

    ReplyDelete
  3. wa...thniah!!! bby sgt kiut!!! ^__^ alhmdlh slmt sumew yew...nnti sharelh...cite pengalaman bersalin lak yew... :)

    ReplyDelete
  4. tq u all semua... nak cerita macam bz je kan bile dah ade bby ni.. nnti kot tunggu lepas pantang...

    ReplyDelete
  5. comelnye baby wa...
    congrats beb....nad pon xsbr tunggu nad nye turn..heheeheheh..tp dlm mase yg same takutttttttttt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nad bile ye... jgn minum ais bnyak2 ye... kenapa nnti izwa cerita ye... pengalaman wa masa bersalin...

      Delete