IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120223

Tahniah Eila&Zack

Kredit to adik su

Askum semua....

TAHNIAH EILA..

baby roy
Nama dia
Farish Zafri
22.02.2012
Comelnye...
Ni yang aku pun tak sabar ni...
Nak tunggu asiwa junior
Semoga ibu n baby sihat...
Insaallah wekend ni nak gi tengok junior ila&zack
Leh lah gi motherhoot kat klcc beli hadiah heheee....

Tahniah


4 comments:

  1. Tahniah...
    So Comel lah!
    waa..nme ankku Aniq Zafri..

    ReplyDelete
  2. bestnye nak gi expo....nad xlarat sgt nak jalan..pdhal baru 4 bulan +....tp jalan pon dh mcm org nak bersalin...nk sgt gi expo...tp takut xlarat jalan...kalau bleh nak dok atas wheelchair...

    ReplyDelete
    Replies
    1. la..nad ye ke...ciannye...
      wa alhamdulillah larat lagi nak ke mane2
      tpi rasenye tak tau gi atau tak.....sebbye bz lh baju bnyk kene jahit

      Delete