IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20101208

Demam

Hari ni adelah hari ke-2 untuk tahun baru...tibe2 aku demam lagi...bulan ni je dah 2 kali aku demam...mungkin aku ni penat sangat kot...dari raya haji...wa di kelantan 6 hari...wekend hari 2 pula sabtu wa di taiping...dan ahd di semenyih...tak de maraton nama nye...memang penat gile...
Tapi tak pe lah di sebabkan izwa dah lama tak shooting...potfolio pun dah tak bertambah...izwa berkorban ape sahaja...Rasenye dah lama gile tak gi shoot....lepas tunang langsung tk de job...
So hari ni 8/12/10 dan besok wa duduk rumah sahaja...nak rehat ye kawan2...Walaupun doktor bagi rehat suruh tidur..tpi wa ddk depan komputer bertenent...hahhaaa...
tk pe tdy dah makan ubat...jap lagi dah lalok baru tidur ok....

Selamat Maal Hijrah kepada semua yang datang sini ye....

No comments:

Post a Comment