IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20100119

Sembilan

Hari ini genap sembilan hari i & dia..happy gile..dia membawa ku ke alam percintaan kerana allah s.w.t...amin n aku bersyukur sangat..DIA memberi apa yang aku impikan selama ini...ade kah ini berkat kesabaran aku yang telah disakiti..n dikhianati...ngan cinta-cinta palsu semata2...

Hari dia akan kejut aku untuk mandi bersamanye n solat bersama nye hnya dialam fantasi...Aku akan menghitung hari saat-saat ia akan menjadi kenyaan...adakah tarikh keramat 01 01 11..akan menjady kenyataan...aku bermohon kepadamu...berkatilah tarikh ini.

Hari-hari dia akan menginggatkan aku tentang NYA yang maha esa & lagi mengasihani..sudah sembilan hari..tiang ku tegak berdiri berbandingdahulu hampir rapuh....ia membantu ku menegakkan semula tiang yang mulia ini...amin....

Hari-hari dia hantar aku balik umah...dia jaga aku...bersyukur sangat..

Hari-hari bersama ngan NYA & dia....

No comments:

Post a Comment