IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20091214

Berdiri dalam bas

Hari ni hari isnin, mesti macam ni. Hari isnin je mesti bas tak de. So bile bas tak berapa nak ade..orang pun ramai, bile ramai orang tempat duduk pun ta berape nak ade. So hari ni aku gi keje kene berdiri. Penatnye dekat 1 jam aku berdiri...hahhaaaaaa

Malam tady dah lah tidur 2 pagi, so bajet nak tidur dalma bas lah. Jawapnanye hampeh lah. Ni sampai ofis ngantuk gile. Camne?????

Nak tidur kat ofis ni boleh je. Tapi nanti orang cari aku, aku tak de. HAHAaaaah

Hari ni aku taget nak edit semua gambar. Hope semua keje leh siap separuh. Semua orang dah tnye mane dan mane. Kecian diaorang kan.
Sory izwa ni lembab sikit buat keje...

No comments:

Post a Comment