IZwahasnan

My photo
Alhamdulillah saya seorang anak kepada ibu dan bapa saya, baru sahaja menjadi seorang isteri kepada sang suami dan sini hidup kami akan lengkap dengan seorang cahaya dari Allaha.w.t... yang bernama NUR DAMIA IMANI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20091127

twentytujuheleven

Askum semua, detik 0001 blog ini dibukaa dan ini bermulalah lembaran baru dalam hidup izwa yang bertambah lagi 1 angka. Dari 1 hari kepada 1 bulan, dari satu bulan kepada 1 tahun, dan 26 november 2009 berumur 23 kepada 27 november 2009 umur izwa 24 tahun.
Inilah lumrah kehidupan manusia umur makin hari makin bertambah dari hari ke hari dan tahun ke tahun. Hari ini izwa ingin memulakan lambaran baru.
Mulai hari ini, izwa nak berazam nak rajin, hari-hari gi keje awal, balik tepat pada masanye, berjimat cermat, buat keje betul-betul, tidak leka, pentingkan ape yang penting, membuat keputusan yang rasional, menyiapkan semua kerja tepat pada masanya, dan jaga kesihatan.
Umur 24 izwa akan melakukan 1 perkara yang izwa rase nak buat iaitu, mencapat taget tahun 2010 sebanyak RM25k. Adakah izwa akan berjaya? Yes, izwa akan buat dengan sehabis baik. Jika ia tercapai izwa akan menggunakan segala keuntungan dengan baik dan tidak boros lagi.
Kawan-kawan doakan izwa berjaya ye.

No comments:

Post a Comment